שעון כמתנה ליום הנישואין – כל האפשרויות!

אם חשבתם לרגע שיום החתונה שלכם סימל את גמר חגיגות האהבה, תחשבו שנית. חגיגות יום הנישואין הן קודש הקודשים לאנשים (ובעיקר נשים) רבים. שאלת המתנה מדירה שינה מזוגות מאוהבים רבים, שגם אחרי שנות אהבה רבות, מתקשים לקלוע לטעמו ורצונותיו של הצד השני. אנחנו כאן כדי לעזור לכם עם בחירת שעון כמתנה ליום הנישואין. כזה שיהיה שימושי, מרשים ומתאים לכל אחד ואחת. מה גברים רוצים? שעונים מרהיבים לגברים שלום לכן, נשים יקרות. את כבוד הראשונים נעניק לכן. בעוד כמה שורות, תרגישו הרבה יותר בטוחות לקראת רכישת המתנה לבעל האוהב. בשבועות שלפני הרכישה, נסו לדלות כ”בדרך אגב” כמה שיותר פרטים על טעמו של הגבר שלכן בעולם השעונים. רצועת עור או מתכת; דגם פנים-שעון ממוספר או קווים; גדול או קטן; צבע מועדף; וכו’. הנה כמה דגמי שעונים האהובים במיוחד על העולם הגברי:
  • מותג ADI הנפלא מציג סדרת שעונים מרהיבים בפחות מ-400 ₪! גודל 45 מ”מ, זכוכית מינרלית, עמידות למים עד 100 מטר, צבע מוכסף ומספר תת-דגמים לבחירה. מומלץ!
  • נמשיך עם עוד דגם קלאסי נפלא לחובבי רצועות הסיליקון – פנים שעון לבן (ללא מספרים), מחוג אדום, ירוק או צהוב, גודל 45 מ”מ ופלדת אל חלד בבית השעון. והכל בכ-450 ₪ עם אחריות לשנה!
  • עולים קצת בתקציב (כ-600 ₪), עוברים לצבע שחור, נהנים ממחוגים ומספרים זוהרים, זוכים למנגנון רב תכליתי ומקבלים שעון יוקרתי במחיר שווה לכל כיס. אין ספק כי מדובר על שעון מתנה מושלם!
  • ונסיים בדגם הספורטיבי בעל רצועת הגומי. עם תצוגה דיגיטאלית זוהרת, זכוכית מינרלית, צבע שחור ועמידות למים (30 מטר), אין אחד שלא יתאהב בשעון. עלות – כ-520 ₪.
שעון כמתנה ליום הנישואין – דגמים נפלאים לנשים כמעט אין אישה שלא מתהדרת בשעון מרשים. עבורן, מדובר בתכשיט לכל דבר. וזה צריך להיות קו המחשבה של כל בעל במעמד הרכישה. אז מה נשים אוהבות? להלן הרשימה המובחרת!
  • כשעדינות ויוקרה נפגשים, זו התוצאה. שעון משובץ אבני חן כסוף או מוזהב, בעל רצועה עשויה פלדת אל חלד ויופי עוצר נשימה. עלות ממוצעת: 520 ₪.
  • במילה אחת – קלאסיקה. שעון עור (רצועה שחורה, חומה או לבנה), בגודל בינוני (38 מילימטר) שמשדר יוקרה ללא מאמץ. והכל, תאמינו או לא, בקצת פחות מ-300 שקלים.
  • השילוב המושלם בין שעון לצמיד נמצא בדגם הצמיד המוכסף של ADI. שעון קטן (20 מילימטר) ומרשים. עדין, טהור ונקי. עם זכוכית עשויה ספיר, צבע מוכסף ועלות: 370 ₪.
  • שעון לבעלות טעם ייחודי ונפלא: רצועת אל חלד מזוגזגת עשויה כסף או זהב. בית השעון מוזהב ומצופה יהלומים, הזכוכית הינה מאבן ספיר, והשילוב של כולם יחד יוצר שעון שכולו אהבה. נמכר ב-500 עד 700 שקלים ואם אתם מחפשים שעון כמתנה ליום הנישואין שבאמת ישיג את האפקט, אין ספק כי זהו השעון המושלם עבור אהובתכם.
לבטח גם אתם הופתעתם מהמחירים השפויים עבור שני המינים. נכון, ישנם גם דגמים באלפי שקלים, אך בשביל איכות לא חייבים להשתולל. שמונת הדגמים שהצגנו כאן הם רק טיפה בים של עיצובים, סגנונות ויופי. כל מה שנותר לכם זה רק לבחור שעון במתנה ולהתאהב מחדש.