איך נבחר את השעון המושלם ליומיום?

שעון יד רחוק מלהיות פונקציונאלי בלבד והוא גם אביזר אופנה של ממש. פרט ליכולתם להראות את השעה, שעונים מהווים תוספת של צבע וקישוט ללבוש, ומשדרים אמירה אודות העונדים אותו. שעוני נשים ניתן להשיג כמעט בכל מחיר, והם מהווים סמל סטאטוס. איך בוחרים את שעון הנשים המושלם ליום יום? בפסקאות הבאות מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון.

בבחירת שעון, מותר לחשוב קודם כל על היופי…

שעון נשים ליום יום הוא כנראה קודם כל אביזר אופנתי. היום, בעידן הסמארטפונים, המחשבים והמשרדים, לא קשה מאוד לגלות את השעה גם אם את בלי שעון. אבל כאביזר אופנתי, לשעון יש משמעות רבה וכיף לענוד שעון מתאים. אם כן, חשוב לבחור שעון שמחמיא למראה המבוקש. הנה כמה שאלות שיש לתת עליהן את הדעת בבחירת שעון נשים ליום יום –
  • מאיזה חומר עשויה רצועת השעון? האם את מעדיפה רצועת מתכת? רצועת בד? רצועת עור? האם הרצועה מצופה זהב? צבעונית? יוקרתית? והכי חשוב – האם היא נוחה לענידה? האם תהיה נוחה לענידה גם למשך כל היום? האם סגירת השעון היא גם נוחה וגם בטוחה?
  • האם גודל השעון מתאים לך? תוכלי לבחור שעונים קטנים ועדינים, בהם אולי קריאת השעה תהיה מאתגרת יותר, בעיקר אם את קצרת רואי. לחילופין ניתן גם לבחור שעונים מסיביים יותר אם סגנון זה מתאים לאופייך.
  • האם צבעוניות השעון מתאימה לך? תוכלי למצוא שעונים בצבעים מונו כרומיים (למשל בצבעי זהב, כסף, לבן, שחור, וכולי) או בשילוב של צבעים. תוכלי לבחור שעונים ממותגים (למשל שעוני הלו קיטי, לצעירות שבייננו), שעונים משובצים אבני קריסטל בוהקות (אפילו יהלומים), או שעונים פשוטים ונקיי מראה. מכיוון שאנחנו עוסקים בבחירת שעון נשים ליום יום, נזכיר לך ששעוני יום הם בדרך כלל מקושטים באופן פחות דומיננטי ביחס לשעונים המתאימים לשימוש בערב, ללבוש חגיגי יותר.
  • דיגיטלי או אנלוגי? אם קשה לך לקרוא שעון מחוגים או שספרות השעון הדיגיטלי לא ברורות לך – לכי על מה שנוח לך. שעון מחוגים אנלוגי נתפס בדרך כלל כיוקרתי יותר, שעון דיגיטלי נתפש כפשוט ויומיומי יותר. ישנם שעונים המאפשרים שילוב בין תצוגה אנלוגית לבין תצוגה דיגיטלית.

פונקציונאליות – גם חשוב…

מבחינת פונקציונליות, אנחנו לא רואים הרבה תוספות שכיחות בשעוני נשים (בניגוד לשעוני גברים). השעון שלך יכול להיות נגד מים ברמת עמידות משתנה, עם כרונוגרף (שעון עצר) או בלי כרונוגרף, הוא יכול להראות את התאריך או שלא להראות אותו, ועוד.

שעון לכל יום בשבוע

נשים רבות אינן מסתפקות בשעון יד אחד, והן בוחרות מספר שעונים, המתאימים לבגדים שונים ולמצבי רוח שונים שלהן. דווקא בגלל ששעון הנשים הוא אביזר אופנה משמעותי, בחירת שעון היא דומה לבחירת כל סוג אחר של תכשיט כמו שרשרת או צמיד. שעונים שונים מתאימים לימים שונים, ואת לא חייבת להסתפק בשעון אחד, תוכלי לפנק את עצמך בשעונים בסגנונות שונים ולהתאים את הסגנון ללבוש ולחשק.