השילוב המושלם בין שעוני נשים ותיקי עור לנשים

השילוב הנכון בין האקססוריז השונים לרוב עושה את ההבדל בין מראה מאולתר למראה מושלם. שעון היד האלגנטי יתלווה לעגילים תואמים, שמדברים באותו סגנון , ונותנים את האיזון העדין בין השלמה לניגודיות. כך למשל שעון עם רצועה כסופה ושיבוץ זרקונים דמויי יהלום, מומלצים עם עגילי זרקונים כסופים או סגולים, ומייקאפ עדין להשלמת הלוק. לעונת הקיץ ובהתאמה לשרוולים הקצרים רוב שעוני הנשים יהיו מעודנים ומומלץ שיתלווה אליהם תיק עור עם רצועה קצרה, ובצבע המדבר אותה שפה ומאותה משפחת צבעים כמו הבגד או האקססוריז. אפשר למצוא באתר מונטבלו תיקי עור לנשים בסגנונות שונים שיכולים להתאים להרבה סוגים של מראה, סטייל ושילוב עם שעונים שונים.

מגוון שעוני נשים לסגנונות שונים

לכל אחת יש את הסגנון המיוחד שלה ובקולקציית השעונים של קבוצת יבנה תמצאו שעוני נשים מיוחדים גם ממותג “עדי” הכחול לבן שלנו, המעוצבים ומיוצרים בישראל, וגם ממותגים עולמיים כמו “סיטיזן” ו “טיימקס”. בקולקציית “עדי” כמה סגנונות מובילים ומשתנים, מרצועות העור בגווני לבן, או שחור, עם גוף שעון מינימליסטי ללא מספרים, דרך שעוני זהב עם רצועת מתכת מוזהבת ועד השילוב של טבעות מתחת עם עור ברצועה למראה היוקרתי-ססגוני יותר. שעונים של מותג “סיטיזן” אפשר לקבל הן במראה העגול הקלאסי, והן במראה המלבני המוארך שמשתלב עם מבנה פרק היד ומתאים במיוחד לבעלות אצבעות מאורכות בשילוב טבעות מעודנות. גם לשעוני הנשים של “טיימקס” יש מספר סגנונות, אשר מגיעים עד לפרטים הקטנים של הבדלים בין סוגי המספרים בגוף השעון, דרך שילוב המתכות סביב גוף השעון ועד הרצועה – מתכת, או עור.

כמה התאמות מומלצות של שעוני נשים עם תיקי עור לנשים

תיק עור כסוף עם מרקם “תניני” ונעצים מוזהבים בשילוב שעון “טיימקס” מוזהב בשילוב כסף: שעון טיימקס לנשים 011 ארנק יד כסוף/לבן עם ריבועים בשילוב שעון “סיטיזן” יוקרתי בסגנון מאורך שעון סיטיזן לנשים 022 תיק עור לבן עם רצועה עבה בשילוב שעון “עדי” עם רצועה רחבה לבנה מעור שעון עדי לנשים      033

טווחי מחירים לשעוני נשים

מחירי שעוני נשים באתר שעוני עדי נעים החל מאזור ה 200 ₪ בתקופות של סייל ועד 2000 שח לשעונים היוקרתיים – גם במחיר, כל אחת והסגנון המתאים לה.

איפה משיגים את השעונים?

שעוני קבוצת יבנה נמכרים בכל רחבי הארץ במאות חנויות ומשווקים שונים, בחנות המפעל בקיבוץ קבוצת יבנה, ובאתר שעוני עדי – ישירות מהיבואן לצרכן, עם אחריות מלאה ומשלוחים חינם של השעונים עד הבית. לחצי כאן עבור קולקציית שעוני הנשים שלנו.