שעוני יד יוקרתיים לגבר

שעון יוקרתי לגבר

שעון יוקרתי לגבר

שעון יד לגבר הוא יותר מאשר פריט פונקציונאלי המראה את השעה. שעון גברים הוא ללא ספק פריט לבוש אופנתי, סמל סטטוס ואביזר להשלמת המראה. מבין שעוני הגברים נמצא שעונים מסוגים שונים, ביניהם מהודרים, ספורטיביים, יוקרתיים במיוחד או קלים וזולים. בחירת שעון גברים, אם כן, היא בחירה משמעותית שיש בה כדי לומר לא מעט על הגבר שיענוד את השעון. אז איך בוחרים את השעון המושלם לגבר? על כך ועוד במאמר שלפניכם.

שעון יוקרתי לגבר אנלוגי או דיגיטלי?

החלוקה המתבקשת הראשונה היא כמובן החלוקה בין שעונים אנלוגיים (שעוני המחוגים הישנים והטובים) לבין שעוני יד דיגיטליים (אלה המציגים את השעה בצורה ספרתית). תוכלו למצוא שעונים המשלבים בין שתי הצורות. שעוני היד האנלוגיים נחשבים בדרך כלל קלאסיים יותר, ומשדרים יותר יוקרה. יש כאלה ששעוני יד דיגיטליים קלים יותר עבורם לקריאה. הבחירה בין שעון יד אנלוגי או דיגיטלי היא בהחלט עניין של העדפה ויזואלית, שתי הטכנולוגיות הן בעלות אותו פוטנציאל לעמידות, דיוק ואיכות.

שעון יוקרתי לבוקר או לערב

יש הבדל בין שעון גברים שנועד לשימוש לעבודה (במיוחד אם העבודה היא פיזית ו/או אינה מחייבת בקוד לבוש מסוים) לבין שעון שנועד לשימוש בערב או עבור לבוש מוקפד יותר. שעוני גברים שמתאימים לענידה בשעות היום הם השעונים הקלים יותר, עשויים בעיקר פלדת אל חלד ובעלי רצועה ממתכת. שעוני היד המתאימים לסגנון לבוש מוקפד יותר עשויים למשל לשלב זהב במסגרת, והרצועה עשויה להיות עשויה מתכת, עור, או שילוב של שני החומרים. גודל השעון הוא, שוב, עניין של העדפה – יש שעוני גברים עדינים יחסית למראה, ויש שעונים מסיביים ובעלי נוכחות.

מה הוא יודע לעשות?

ניתן כיום לרכוש שעון גברים בעל פונקציות רבות. שתיים מהנפוצות ביותר הן:

  • עמידות למים – שעונים יכולים להגיע עם עמידות למים של עד קילומטר, אם כי הנפוצים מספקים עמידות של עד 100 מטרים. מדובר בלחץ שיכול להיות מופעל על מסגרת השעון ורכיביו מבלי שיחדרו מים לתוכו. חשוב לציין כי אם בעל השעון אינו צוללן חובב (או מקצוען), והוא מעוניין בשעון שבעיקר יעמוד בפני מקלחת, פונקצית העמידות במים יכולה להיות משנית, ומספיקה העמידות מינימאלית (20, 30 או 50מטרים) על מנת לאפשר שימוש מתאים.
  • כרונוגרף – פונקצית שעון עצר מדויק במיוחד, המסוגל למדוד זמנים בעשיריות שנייה.

מי שעושים שימוש בשעון עצר כזה הם בעיקר חובבי ספורט כגון אצנים, רוכבי אופניים ושחיינים.

שעון יד יוקרתי לגבר

שעון יד יוקרתי לגבר

לסיכום,

בעוד נשים נהנות להתקשט במגוון רחב של תכשיטים ואביזרי לבוש, אצל הגבר ה”תוספת” העיקרית ללבוש היא השעון. בשל כך, הבחירה בשעון צריכה להיות לא רק פונקציונאלית אלא גם ברמת המראה והתאמת השעון לסגנון הלבוש והחיים של הגבר. הבחירה בשעון איכותי ובעל מראה מתאים, תאפשר לגבר להתחדש בפריט שישמש אותו למשך שנים רבות.