שעוני דופק – הטרנד החדש

שעוני דופק אינם מוצר מותרות ששמור אך ורק לספורטאים ברמה הגבוהה ביותר. למעשה, שעון דופק מאפשר גם לאנשים בסך הכול להוסיף שגרת ספורט לחיים שלהם, ועל ידי כך לשרוף מעט שומן וליהנות מבריאות משופרת, לעשות זאת בצורה יעילה יותר. במאמר זה נספר לכם למי כדאי להיעזר בשעוני דופק, וגם ניתן לכם מספר טיפים שכדאי לדעת לפני רכישת שעוני דופק איכותיים.

למי שעוני דופק יכולים להביא תועלת?

  • חובבי הליכה וריצה –כל מה שצריך לעשות זה לכוון את השעון למטרה שלכם וכך תוכלו להפיק יותר תועלת משעת הפעילות שלכם. ואם אתם אוהבים לרוץ, דעו ששעון דופק יכול לעזור לכם להישאר באזור השיא שלכם בזמן אימונים מפרכים, ואף לשמור על הבסיס האירובי שלכם בזמן אימונים קלים יותר.
  • רוכבי אופניים – בין אם אתם רוכבים על האופניים שלכם בשבתות עם הילדים, ובין אם אתם נוהגים לצאת לרכיבה השכם בבוקר לפני שהכבישים מתמלאים במכוניות, חשוב שתנקטו בצעדים הנחוצים שיאפשרו לכם לרכב בצורה יעילה ובריאה יותר. שעון דופק מאפשר לכם לעקוב אחר מצבכם הגופני במהלך נסיעות למרחקים ארוכים, להתכונן לקראת עליות מפרכות במיוחד ולקבל מגוון רחב של נתונים חשובים שיעזרו לכם בשיפור הביצועים וההנאה שלכם.
  • שומרי משקל ומשתתפים בדיאטות – רבים מן המשתתפים בתכניות הדיאטה השונות מגיעים להבנה שאם ברצונם לרדת במשקל ביעילות, חובה עליהם לשלב שגרת ספורט בחיים שלהם. שעוני דופק מעניקים לאנשים בדיאטה כלי פשוט וחכם שהופך את שגרת הדיאטה והפעילות הגופנית שלהם להרבה יותר יעילה ומהנה. שעון דופק מציג את כמות הקלוריות שנשרפה במהלך האימון ואפילו לסייע בבחירת האימון המתאים והיעיל ביותר.

אילו תכונות חשוב לקחת בחשבון בעת רכישת שעוני דופק איכותיים?

  • ידידותיות למשתמש – בראש ובראשונה, חשוב ששעון הדופק שאתם קונים יהיה קל להפעלה, אחרת הוא פשוט יישב שם על המדף יחד עם שאר המוצרים המיותרים שקניתם לאורך השנים. שעוני דופק איכותיים בדרך כלל כוללים קשת רחבה ומגוונת של פעולות, ולכן חשוב לוודא שאתם יודעים כיצד לתפעל את השעון ביעילות.
  • רמת דיוק גבוהה – גורם חשוב נוסף שמבדיל בין שעוני דופק איכותיים לשעוני דופק לא יעילים, הוא רמת הדיוק שלהם. לדוגמא, עם שעון לא מדויק ייתכן שתתחילו להגביר את קצב הריצה וברגע אחד תראו שקצב הלב שלכם עומד על 140, ובן רגע הוא קופץ ל-180. שעון מדויק לא יעשה קפיצות כה גבוהות, כך שתוכלו לעקוב אחר הנתונים המתקבלים בצורה מדויקת יותר.
  • נוחות – מפני שמדובר במוצר בו משתמשים במהלך פעילות גופנית, חשוב להקפיד על רכישת שעון דופק נוח. לכן מומלץ לנסות את השעון על הגוף לפני הרכישה, כדי להתרגל למגע שלו ולמקם אותו על הצד הטוב ביותר לקראת השימוש בו.